Føler du dig træt af at benytte flere timer på at opsøge information? Prøv registrering af overtid

Jeg kan sagtens fortælle jer, at det bliver nu enormt stressende at arbejde som CEO for et mellemstort kontor. Her opstår så mange små sager, som man hele tiden er nødt til at administrere for at få fremgang. Blandt de mest irriterende aspekter må være at prøve på at holde orden på hver enkelt medarbejders tidsforbrug – hvornår var det nu lige, at personen gik hjem, fik de egentlig registreret timerne rigtigt, og huskede jeg egentlig at notere det hele ind det korrekte sted? Til slut hændte der det, at jeg måtte hyre en person udelukkende til at registrere de andres tidsforbrug, og den slags er jo både spild af resourcer og den ansattes kompetencer. På grund af dette startede jeg med at finde ud af, hvorvidt der ej lige findes et enkelt system til at notere tidsforbrug: og det gør her jo!

Man er i stand til at implementere et ganske lækkert program, der håndterer firmaets hr-administration mega nemt & gør det ganske let for de ansatte selv at indtaste deres tidsforbrug hver arbejdsdag. Med denne hr-administration bliver samtlig information omkring de ansatte samlet på ét sted, således at man hurtigt kan opsøge dokumentation om fx deres evner & kontrakt. På samme tid vil du enkelt få en oversigt over deres tidsforbrug samt finde ud af, hvorvidt de får det rigtige i løn. Rent ud sagt har sådan en hr-administration sparet mit firma flere omkostninger, så vi i dag besidder super succes, plus de ansatte virker meget mere begejstrede for deres job.